15 Kasım 2011 Salı

truth




bazen kadınlar erkeklerin söylediği her şeye inanır. sanki sihirli güçleri varmış gibi büyülenirler erkeğe.kulağına gerçekleri ne kadar haykırsan da o kadın seni duymacaktır. çünkü gerçeklerle yüzleşmek istemez. yanlız kalma korkusu, ego yıkımı veya maddi korkular yüzünden kendine itiraf edemediği gerçekleri senin söylemen onda karşısındaki erkeğe karşı şüphe oluşturmaz, aksine senden soğur.

bütün kadınlar kız arkadaşlarıyla aynı sorunu yaşar. "bu çocukla sonun yok" "seni aldatıyor göz göre göre ya" gibi veryansınlar edersen kötü olan sen olursun. hatta benim gibi mantık insanıysan direk "aşık olunca anlarsın!" diye terslenirsin. Oya'nın Kızı benim çok samimi arkadaşım. Onun çok özlü laflarından biridir: "aşıkken sağlıklı düşünemiyorsun."

bence siz siz olun ne kadar aşık olursanız olun mantığınızın sesini kısmayın. ne kadar zor olduğunu bilemiyorum çünkü yaşamadım hiç ama biraz olsun mantıklı düşünmeye çalışın. hayat mucizelerle dolu olabilir ama o öpüşülen fotoğrafta photoshop yok veya birileri sana komplo kurmuyor. kocan gerçekten sekreterini öpüyor!

1 yorum:

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

yazını çok beğendim ve o fotoğraf ne yahuu :D