25 Kasım 2011 Cuma

Mutlu çiftler.. Defolup gider mısınız? ^^

Etrafımda ne kadar mutlu, asık, eğlenceli ve yalansiz çift varsa kendimi o kadar yalnız ve dipte hissediyorum. Tabi ki size ayrılın ulennnn demiyorum, Allah mesur etsin ama mutluluğunuzu gözüme gözüme sokmasanız daha iyi olur bence. Yoksa ben... Neyse..

Blog yazarken etrafa da söyledim bakın böyle bir adreste yazacağım isterseniz okuyun diye. Dilim tutulsaydı da söylemeseydim. Ulan küfür dahi edemiyorum. Ne kınımı ne de sınırımı kusabiliyorum. Hay ben kıvırcık kafama kusayım!

3 yorum:

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ahahaaha :)) bu kadar mı uyuz ediyoruz seni ya:D

.: Renkli Bilezikler :. dedi ki...

Sabahtan geldi kızlar pasta kestik sonra da yazlığa geldik uyudum kalktım şimdi tv izliyorum

SoniPan dedi ki...

öyle hissetme, eşini çiftini adı artık her neyse işte o'sunu bulunca da bitmiyor ki dertler..evet yalnızlık zor ama onun da keyfi ,tadı başka... ay bööle güzin abla gibi, 'ayy canım benim'li konuşur gibi falan oldu.. off işte diyeceğim o ki dipte hissetmenin kucağına düşme, diplerde derinlik vardır hem.. ;)

bi de benim blog deşifre olunca çok sıkılıp içe aktar dışa aktar vs yapıp yeni gizli adrese taşıdım kendimi.. rahat yazamazsan anlamı yok.. bak böyle diyorum ama taşırsan falan bana haber ver ha :O