10 Kasım 2011 Perşembe

tonla para da versen kıroysan kırosundur.


Blogsfer denen blog dünyasıyla benim aramda deriiiin bir uçurum olduğunu düşünüyorum. Yoksa onların bayıldığı, anlata anlata bitiremediği ve günlerdir heyecanla beklediği Versace loves H&M koleksiyonunu inanılmaz derecede kıro ve çirkin bulmam normal değil. Onların üstün moda öngörüleri eğer korkunç çakma Japon ve Miu Miu tarzı çiçekli tayt giymenin moda olacağını söylüyorsa ben kimim ki bunu yargılayacağım?

Tabi ki bunlar benim gerçek düşüncelerim değil! Sadece giriş yaptım. Yani normal hayatlarında da trendy ve farklı olmak için yırtınan insanlardan olmadığım için ki bir insan hem bütün trendleri üzerinde taşıyıp hem de farklı olamaz o ayrı, H&M gibi bir devin Versace gibi artık sadece yaşlı İtalyan kadını tarzında koleksiyonlar üreten markayla iş birliği yapmasını anlamıyorum!

Sen ki koskoca H&M'sin en dandik penye atlet bile kapışılıyor, gidip Dior, Balenciaga, Tom Ford, Marni, Miu Miu veya LV ile iş birliği yapsana! Lanvin güzeldi ve ayakkabımı hiç giymesem de salonumda sehpanın üzerine bile koyup sergilerim o derece seviyorum, Versace koleksiyonunu iğrenç buldum.



Ha 17 Kasım'da İstinye Park'a gidip koleksiyondan beğendiğim yegane parça olan takılara ve ufacık tefecik çantalara bakmayacak mıyım? Elbette gidip o bileziklerden birer tane edineceğim! Ama bana hiçbir kuvvet, feriştahı gelse o iğrenç çiçekli elbise ve taytlardan giydiremez! Böğk!

Hiç yorum yok: