11 Kasım 2011 Cuma

Nasılsın?



Naber?'in cevabı hep bellidir. İyiyim senden naber? Katrilyon kez cevapladigimiz bu soru o kadar yüzeysel ve o kadar ruhsuz ki!

Ama birileri çıkıp sana "nasılsın?" diye sorsa ve gözlerinin icine icine baksa apisip kalıyorsun. Cevabını yıllardır ezberlediğimiz iyidir senden naberle karşılık veremeyeceğiniz bir sorudur nasılsın!
Naber? sorusunu soran onlarca erkek tanıdım. Degil ki sözleri, gülümsemeleri bile şaşırtmadı ve mutlu etmedi beni. Ben bana "nasılsın?" deyip gözlerimin ta icine bakacak ve orada kimsenin görmediklerini görüp, gördüğü seyden mutlu olacak birini arıyorum. sanırım bi mucizeyi arıyorum.

NOT: Fotoğraftaki bileklerden birinde Kader birinde Özgürlük yazıyor Arapça. İleride dövme yaptırmaya karar verirsem diye dursun burada bunlar.

Hiç yorum yok: