26 Mart 2010 Cuma

We love Vespa :)
















Otobüsün en arkasındayım, Bebek'e gidiyorum çok sevdiğim bir arkadaşımla. Kafamı bir çevirdim. Bir kız Ray Ban takmış bebek mavisi ve altında yine aynı renk (!) bir Vespa var. Kaskının altından çıkan saçları uçuşuyordu ve hızla yanımızdan geçip gitti.

O kadar özgür o kadar tatlı bir hali vardı ki..Bu postu yazmama sebep oldu:)

Vespa sadece bir motorsiklet olmanın yanı sıra sahibinin kişiliğini,hayallerini ve hatta aşkını yansıtıyor. Ben bu motorsikletleri görünce aklıma direk Roma sokakları ve uçuşan elbiseler geliyor:) Fotoğrafları yine Vespa aşkını anlatan bir siteden aldım:)


3 yorum:

ÖZNUR dedi ki...

Vespalara bakarken hiç böyle hissetmemiştim ama senin yazını okuduğum anda dahi vespaya binesim geldi.. bende şu an roma sokaklarında olmak istiyorum uçuşan elbisem olsun ve arkamdada sevgilim:)))))

.: Renkli Bilezikler :. dedi ki...

öznur motoru sevgilin kullansın ama siz iki uzun insansınız. taşımayabilir?:)

ÖZNUR dedi ki...

neden ama:(((