29 Mart 2010 Pazartesi

Gözüm Döndü!

Bilmiyorum şu evrende alışveriş yapmaktan zevk almayan kadın var mıdır?:) Bazıları sevmiyorum der ama siz onlara inanmayın. Farklı olma çabası işte...Niye yalan söylüyorsun ki? Alışveriş yapmayı kim sevmez!

Okulda proje yaparken sınırsız bütçe ile çalışırdık. Dilediğini yapabilme şansı...Bende sınırsız bütçem olduğunu hayal ederek alışveriş sitelerinde sepetimi dolduruyorum sonra gerçekler yüzüme vuruyor, pat diye sayfayı kapatıyorum.:(

Şu aralar en büyük eğlencem Forever 21'in sitesine girip, yeni neler gelmiş diye bakmak. Sizler için beğendiğim ürünlerini bir araya getirdim ve hazırladığım fotoğraflardaki ürünlerin hiç biri 20$'dan fazla değil!!!! Sadece kargo ücreti bu kadar ucuz ürünler için fazla bence. Yaklaşık 16.5$.

O halde ne yapıyoruz kızlar? Bir kaç arkadaşımızı da kandırıp,kargo ücretini bölüşüyoruz. :) Kadınlar arasındaki mutual ilişki şekline her zaman hayran olmuşumdur:)

Bir de şunu belirtmeliyim ki; takip ettiğim bloglarda yapılan kombinasyon veya ürün katalog fotoğrafları o kadar küçük ki hiç bir şeye bakıp iç geçiremiyor insan. Doya doya bakabilesiniz, üzerlerine tıklayıp bu güzelliklerden faydalanabilesiniz diye fotoğrafları büyük ve beyaz zemin üzerinde hazırladım. Tabii kimsecikler çalıp kullanamasın diye imzamı atmayı da unutmadım. :)








4 yorum:

ÖZNUR dedi ki...

Haklısın kendini ne kadar tutarsan tut ne kadar zaman geçerse geçsin o freninin patlama anı muhakkak yaşanıyor..ama olsun biz kadınlar böylede mutluyuz freni patlamış kartları şişmiş önemli değil yeterki aklımız kalıp bir tarafımız şişmesin:)))

ÖZNUR dedi ki...

forever21 bu siteyi senin sayende tanıdım süper sağol

.: Renkli Bilezikler :. dedi ki...

öznurrrrrr:)) seviyorum seni:)

Unknown dedi ki...

o kadar güzel şeyler seçmişsin ki!