24 Ocak 2012 Salı

Tanrı Markaların Sayfiye Yerleri

Şimdi kabul edelim, biz ezikler kışı yaşadığımız yerde geçiriyor ve yazın da taş çatlasa bir aylık bir otel/ada/sayfiye yeri tatiline gidiyoruz. Ha mesela ben kış gelsin boardımı alayım Kartepeye, Erzurum'a olmadı çok banal ama Uludağ'a giderim isterim diyenlerdenseniz o başka tabi. Neyse, tabi dünyada bir de %10'luk bir kesim var ki, hiçbir şey yapmadan trilyonlara sahipler. Bunlar kışın İsviçre'ye yazın da Bora Bora'ya olmadı Abu Dabi'ye gidiyorlar sanıyorsunuz ama yanılıyorsunuz. Kışın sıcak memleketlere yazın soğuk memleketlere gidiyorlar. Çünkü para mok gibi afedersiniz.

Bu yüzden markalar da tabi boş durmuyorlar kışın ortasında bu biçareler oralarda ne giyecekler diye düşünüp Cruise koleksiyonlar çıkarmaya başlıyorlar. Tabi markalar derken senin benim alışveriş yaptığımız H&M, Zara veya Mango gibi markaları kastetmiyorum. Bildiğin modayı yaratan adamlardan; Chanel, Dior veya Balmain gibi markalardan bahsediyorum. Mesela benim trilyonlarım olsaydı şu Chanel Cruise 2012 defilesindeki mayo ve kaftanlardan alır, tepeme Chanel tokalarımı ve boynuma da Chanel boncuklarımı takardım, doğruuuuuuu jetimle İbiza'ya giderdim. Sizce de Eda Taşpınar tarzı nasıl giyildiği ve çişin geldiğinde nasıl çıkarıldığı muamma olan saçma mayokinilerden daha seksi ve göz alıcı değiller mi?

Ha bir de, sen koskoca Chanel/Lagerfeld olursan eğer her türlü avantajı bırak, pek yaratıcılık gerektirmeyen bir koleksiyon bile çıkarsan işte insanlar seni ayakta alkışlıyorlar. Chanel olmak modada öyle bir şey ki, modanın Tanrısısın resmen. Sen ne dersen o oluyor, sen nereye gidersen markalar oraya geliyor. Sen tutup klozetin üstüne CC harflerini işletsen, herkes o tuvalete sıçmak için yarış eder hale geliyor. O sebepledir ki moda Chanel gibi Tanrı markaları yaratmamıştır, onlar modayı yaratmışlardır. Bak bak bak, gene ne laflar ediyorum?! Neyse bu Tanrı markaları başka bir yazıda detaylı inceleyeceğim. Buyrunuz; Chanel Cruise 2012 modellerine.

NOT: Cruise koleksiyon nedir diye daha detaylı bakmak için şahane blog'a ışınlanıyoruz.







3 yorum:

mustafa dedi ki...

sayfiye ney ya?

.: Renkli Bilezikler :. dedi ki...

şimdi google it diyeceğim ama neyse:)

yazlık mekanlara, deniz kıyısındaki yerlere denir.

Bak Bu Harika dedi ki...

çok güzeller. Bende beklerim www.bakbuharika.blogspot.com