9 Aralık 2011 Cuma

Takip ettiklerim


Az önce madem uyuz olduğum bloggerları yazdım. Bir de takip etmekten zevk aldığım ve her postunu okuduğum bloglar neler?

Yabancılardan Atlantic Pasific. Sürekli takip ederim. Çok şık biridir. Ünlü stylistlerden The Style By Me blogu nasıl güzel nasıl elit bir blog. Çok seviyorum!Yine ünlü güzellik editörlerinden makyaj blogu var çok sevdiğim. Her soruma cevap verir, harika biri. Seda Yılmaz'ın blogu var. Çok seviyorum onu. Muhakkak Elle dergisindeki yazılarını da okumalısınız. Bir blogger nasıl hem bu kadar tatlı ve başarılı hem de bu kadar mütevazi olabilir. Modaya ilgi duyanların takip etmesi gereken bir isim Style Boom! Cindrella , Alara Kap'ın blogu , arkadaşım Mustafa'nın blogu , Ferhan'ın blogu , Buse Terim'in blogu ve son olarak Oip'imin blogu var takip ettiğim.

Aslında çok fazla blog takip ediyorum. Eğer öğrenmek isterseniz profilime tıkladığınızda görebilirsiniz. Ancak hepsini sevdiğimden takip etmiyorum. Meraktan, kıskançlıktan, uyuzluktan takip ettiklerim de var:)

Hem bu post sayesinde "Hangi blogları takip ediyorsun?" sorularına da cevap vermiş oldum.

Ayrıca bloguma yorum yapıldığında acaip mutlu oluyorum. Teşekkür ederim!

3 yorum:

mustafa dedi ki...

ula ben yokum

.: Renkli Bilezikler :. dedi ki...

Lan nerenle okuyorsun? İyi oku!!

mustafa dedi ki...

hahahahh:))))oy yerim seni ben