20 Ekim 2011 Perşembe

kafama sıkıyorum!



Kaç saattir başım ağrıyor. Aslında ağrımıyordu. Ne zaman başladı ve ben ne zaman ağrıdığını fark ettim bilmiyorum ama ağrıyor işte. Farkındalığım önemli değil. Ne güzel ağrımıyordu lan ne oldu şimdi diye düşünürken baş ağrısına sebep olan şeyleri düşündüm. Biri mutsuzluk. Mutsuzluk ve kardeşi depresyon geldiğinde başım ağrır. Bir diğeri kafamın sürekli düşünmekten ve düşüncelerden dolayı balatayı sıyırmış olmasıdır. Bu üçü kafamda sevişirken uykusuzluk doğuyor haliyle bu uygunsuz ilişkiden.

Sabah beşte yatıp beş saat uyuduktan sonra onda kalkıyorum. Sonra da başım uykusuzluktan ağrıyor. Başı ağrıyanlar kafamda filler sevişiyor derken neyi kastediyorlar acaba? Filler sessiz sakin seks yapan kocaman hayvanlar. Benim başım ağrıdığında daha çok ve migrenim tuttuğunda genelde küçük adamlar iş başı yapar. Çevremdeki herkes bilir bu küçük adamları. Bunlar beynime girerler. Amaçları beynimin dış çeperine sürekli vurarak zonklama etkisi yaratmak, gözümü içeriden iterek göz yuvarlağımı dışarı çıkarmaya çalışmak ve şakaklarıma matkapla içeriden delikler açmaktır.

Saçımı sıkı sıkı topuz da yapmadım niye ağrıdı şimdi bu başım! OF! Umarım migrenim tutmaz da yarın hiç gitmek istediğim iş görüşmesini ertelemek zorunda kalmam.

Hiç yorum yok: