3 Ekim 2011 Pazartesi

game of thrones



Geceleri uyumuyorum. Dörtte veya beşte yatıp sabah onda kalkıp gündüz yarım saat tekrar uyuyorum. Bu alışkanlığım üniversiteden başladı. Neyse. Önemli olan nokta şu ki uyumadığım zamanlarda çok güzel kitaplar okuyup, dizi veya film ne varsa seyrediyorum. Çok uyuyup ne yapacağım ki? Hayat zaten çok kısa.

Neyse sürekli dizi izlediğim için dünyada hangi diziler son moda, Amerikalı gençler hangi oyunculara ölüp bitiyor biliyorum!En son Game of Thrones dizisini izledim. Hayatımda izlediğim en güzel dizilerden biri. Peki bu güzellik ne olacak? En son Taygeryan ve Ejderhanın kızı Khalessi. Erkek olsam dudakları ve göğüsleri silikonlu ve kat kat boyalı mankenlerden ve şarkıcılardan derhal iğrenir bu güzellikle ilgilenirdim. Ne bileyim fotoğraflarını bilgisayarıma kaydeder açar açar bakarım. Neyse ki erkek değilim de tek bir fotoğrafla post yapıyorum.:)

NOT: Platin saçlar ve açık kahve kaşlar ne kadar farklı ve seksi. Özellikle renkli gözlü ve beyaz tenli kadınlarda. Bu tarzı deneyince ya kurban ya kraliçe oluyorsun. Arası yok!

Hiç yorum yok: