12 Eylül 2011 Pazartesi

Mrs. S.



"Kadınların düşmanı yine kadınlardır." lafını Oscar Wilde mı yoksa Seda Sayan mı söylemiştir hatırlamıyorum ancak kesinlikle doğrudur. Muhtemelen sizin de hayatınızda baş düşmanım diyebileceğiniz kadın(lar) olmuştur. Benim de oldu. Kendisini yani S. yi burada mevzu bahis yapmamın sebebi ayakkabıları. Kişisel kavgalarımızın -ki ben hayatımda kimseyle küs kalmadım. Sadece bazı insanların bazı yalanlarıyla coşmuş bir hatundur kendisi- yanı sıra ayakkabılarına uyuz olurdum.

Bir kadın için ayakkabı önemlidir. Kadının kişiliğini temsil eder ayakkabıları. Penelope Cruz oynayacağı bir filme başlamadan önce karakter için yönetmeni de takıp koluna ayakkabı alışverişine çıkarmış. Çünkü herşey orada başlar!

Bu ayakkabı modeli benim lugatımda Oxford değil S ayakkabısı olarak bilinir. Hep bunları giyerdi. Hep!Siz yukarıdaki ayakkabıyı giyen biri hakkında ne düşünürsünüz bilmem ama benim için o kadar korkunç ki bu ayakkabıyı giyenlere sevabına Nine West'ten ne bileyim Urban Outfitterstan 10 dolara ayakkabı veresim gelir.

NOT: Sevgili S., bana hakaret davası açacaktın, peşime adam taktıracaktın. Benden bu kadar korkmana gerek yoktu. Yoksa var mıydı? Ha?

Hiç yorum yok: