27 Temmuz 2011 Çarşamba

breh breh breh




öyle bir fotoğraf ki bu! hayretlere düşmemek elde değil. adama öyle bir sarılmış ve gururla öyle bir kabarmış ki "zafer benim" der gibi bir havası var. ne kadar yazık.

senin anneni baban yaşıtın bir kıza aşık olduğu için bıraktı. annen kafayı yedi. kendini estetiğe vurup mutasyona uğradı. çok üzüldün,ağladın belki de. sonra baban yaşında bir adama sen aşık oldun. karısından boşanıp seninle evlenmesini sağladın. bunlar beni hiç mi hiç ilgilendirmiyor ama kanser hastası olan o kadıncağıza çok üzüldüm.

kendini bu dünyada yapayanlız ve aldatılmış hissettiğine, kaderine ve kanserine lanetler okuduğuna, sağlıklı olup savaşamadığına üzüldüğüne eminim. Kanserli hastalar eşlerinden boşanamaz mı? Elbette boşanır. Kadın veya erkek farketmez herkes için çok zor bir süreç ve sınavdır bu. Evliliklerin ve sabrın testidir ama boşandığın adamın böyle bir evlilik yapması çok acıtmıştır.

Allah yardımcısı olsun. Bu arada Ayşe Özyılmazel'den artık nefret ettiğimi söylemiş miydim?

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Böyle bir tercihi kadınlar çok az yapar ama ne yazık ki erkekler her daim yapmaya hazırdır...
Ali beyin durumuna hiç şaşırmadım...Çevremde daha önce görmüştüm karısı kemoterapi görürken başka bir kadınla ilişki yaşayan karaktersiz...
Çok yazık doğrusu anlık zevkler uğruna yılların emeğini hiç etmek :(

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ben ikisinden de nefret ediyorum yani ne diyim...

.: Renkli Bilezikler :. dedi ki...

@içimizdeki karnaval o kadar haklısın ki! ama insanların ne kadar vicdansız olduklarına inanamıyorum. benim ablamda kemoterapi alıyor ve eşi bir an bile ayrılmıyor yanından

@hamide tekin ya evet artık bende nefret ediyorum!