6 Haziran 2010 Pazar

Rüyalarım kulaklarımda!


Genellikle çok karmaşık ve fantastik rüyalar görürüm. Gökyüzünden gelen salıncaklarda sallanan tek bacaklı ve kızıl saçlı kız çocukları veya göğsümde yatan kırmızı suratlı tek boynuz atlar vs. Neyse daha fazla anlatıp benim bir kaçık olduğuma kanaat getirmenize (bu da nasıl bir lafsa:)) izin vermeyeceğim.

İşte böyle rüyalarımda bile göremeyeceğim fantastik takılarla sizleri tanıştırmak istiyorum. Etsy sayfasına buradan ulaşabileceğiniz Derya Aksoy, rüyalarımızı kulaklarımıza ve bileklerimize işliyor. Tasarımcının ismini zihnime, sitesini ise Sık Kullanılanlara ekledim. :)


8 yorum:

Derya dedi ki...

Merhaba! Yukarida gorulen takilarin tasarimcisi olarak yazdiklarinizi gorunce nasil sevindim anlatamam! Kendi ulkemden birilerinin iltifatlari beni her zaman daha cok mutlu ediyor! Cok cok tesekkurler gercekten, gurur duydum. Bundan sonra ben de blogunuzun takipcisiyim. Sevgiler.. :)

Derya Aksoy

.: Renkli Bilezikler :. dedi ki...

Derya, o kadar güzel ki tasarımlarınız karşılaşınca yazmamak mümkün olmadı:)Hepsini ama hepsini çok beğendim..Sevgiler :)

Unknown dedi ki...

bayıldımmm!!! hepsi birbirinden harika!
teşekkürler renkli bilezikler!

.: Renkli Bilezikler :. dedi ki...

rica ederim :)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

tek kelime ile şahane, iyiki bize bu güzellikleri tanıttın Kader'ciğim

.: Renkli Bilezikler :. dedi ki...

yetenek-sizin böyle başarılı Türk tasarımcılar olması gurur verici bence:) darısı başına:)

Stil Direktoru dedi ki...

Başlık süper ah bu etsy beni öldürecek zaten, bu arada canım yorum panelini pop up sayfa yap daha kolay yorum yazarız ayrıca az fontları büyüt pire gibi valla

.: Renkli Bilezikler :. dedi ki...

isteğiniz gerçekleşmiştir Stil Direktörü'müz:)