14 Haziran 2010 Pazartesi

Neden fotoğraf çekmelisin?

İnsan oğlu kendini ne zannediyor ki? Ay'a çıktı, Mars'ta su buldu, evrende yaşayan binlerce canlıyı tanımladı, 113 yaşına kadar yaşamayı öğrendi vesaire vesaire vesaire...Peki hanginiz hayatınızda yaşadığınız bütün güzel günlerin tamamını anımsıyor? Hanginiz o gün ne giydiğini, nelere güldüğünü veya sinirlendiğini, yanında kimler olduğunu hatırlıyor? İnsanoğlu 45 bin yıldır dünya üzerinde yaşıyor ve anılarının tamamını hafızasında tutamıyor!* Ne kadar eziğiz, farkında mısınız? :)

İşte bu yüzden fotoğraf çekmeyi çok seviyorum ve iyi bir fotoğraf makinem olmasını istiyorum. Çünkü güzel anları dondurmak ancak bu şekilde mümkün. İnsanların o an ki gülümsemelerini, hayallerini, düşüncelerini, ruh hallerini dondurmak ancak fotoğrafla mümkün...

14 Haziran 2o1o, Pazar günü hayatımda ilk kez Büyükada'ya gittim. Yanımda çok ama çok sevdiğim üç tane dünyalar güzeli insanla...Havanın sıcaklığı, vapurdaki ürik asit ve ter kokusu,kot pantolon giyerek kendimi pişirme girişimlerim...Hepsini unutup harika bir gün geçirdik.

Unutmamak için, o an ki "Seni" hatırlamak için fotoğraf çek. Unutma...:)

* Evet, kabul ediyorum bazı insanların hafızaları çok ama çok güçlü! Ama hepimizin öyle değil. Bkz: Nursev'in Renkli Bilezikli Kızı :)




6 yorum:

Oya'nın Kızı dedi ki...

şu ana kadar en sevdiğim post buuu :) 10 puan 10 puan :)

.: Renkli Bilezikler :. dedi ki...

teşekkür ederim oya'nın kızı...:)

ÖZNUR dedi ki...

Canım benim asıl dünyalar güzeli sensin:))
çok ama çok güzel bir gündü(yorucuydu ama neyse:))
fotoğraf konusunda hislerime tercuman olmuşsun beni bu konuda bir sen anlıyorsun zaten:)) sevdiklerimi,güzel anlarımı,hoşuma giden her şeyin kalıcı olmasını çok istediğim için belkide bu kadar seviyorum fotoğraf çekmeyide çektirmeyide ..
yine süper resimler ve süper bir yazı gelmiş senden sağol

.: Renkli Bilezikler :. dedi ki...

canımsınnnnnnn:)

Unknown dedi ki...

ay BA-YIL-DIM!
herşeyde çok başarılısın ama ben en çok senin yazılarını seviyorum! çok içtensin çok tatlısın o kadar güzel anlatıyosun ki...
ben kim miyim?
tabii ki nursevin renkli bilezikli kızı=)

.: Renkli Bilezikler :. dedi ki...

ahahhahah herşeyde çok başarılı olduğum söylenemez ama yazmayı sevdiğim kesin:) teşekkür ederim NRBK :)