13 Mayıs 2010 Perşembe

Litven Donatella! Bunu Bize Yapma!



Donatella Versace'ye Türk Malı tarzında isyan ediyorum! Yahu sen kalk, Versace Versus gibi hayatımda kokladığım en harika parfümü üret sonra bunu yukarıdaki gibi korkunç bir görselle duyur!


Peki neden Donatella'cığıma sitem ettim? Çünkü gerçekten çok güzel bir koku. Yıldız elma ve limon ile ferah, yasemin ve provence gülü ile çiceksi...Yani hem ferah hem çiçeksi... Hem dalgalı hem sakin.

Hemen hemen bütün moda dergilerinde rastladığımız görsel ise korkunç. Mankenin dişleri, saçları, görselin rengi, tonları, verilen pozlar... Her şey o kadar sinir bozucu ki! B. Bardot'tan esinlenilmiş ama sonuç hayal kırıklığı.

Neticede , ilk imajı yanlış yaratılmış bir parfüm. Çünkü parfüm markalamada en önemli noktalardan biri kullanılan görsel. Parfüm sadece koklanmaz, aynı zamanda tat, dokunma, duyu ve görme duyularına da hitap eder.

Dolayısıyla o ayrık dişli kıza bakmayın ve Versace Versus'u denemeden bu yaza girmeyin!

4 yorum:

alew dedi ki...

ayy!!! evet bende dikkat ettim mankenin dişlerine :) yalnız parfümün bende tester ı var harika kokuyordu =)

evrim dedi ki...

görmemiştim ama hakkaten çok kötüymüş yaa:)

.: Renkli Bilezikler :. dedi ki...

ahahah çok korkunç çok!

Adsız dedi ki...

reklamın kötü olduğu kabuldür amma LARA STONE muhteşem bir modeldir.Kusursuz güzelliğe tepki olarak dişlerini yaptırmasına müsade edilmiyor.Çoğu kalıpları yıkmış bir modeldir