17 Mayıs 2010 Pazartesi

Adidas Street Party'de neler oldu?:)

Kısa kısa...:)


Ben Oben Budak'ın ve Mercan'ın fotoğraflarına aşık oldum! O kadar güzeller ki...




Zeynep Erdoğan ve Berra Terzioğlu tasarımları dikkatimi çekti. Herkes ilk önce onlara baktı. :)





Adidas Designers bölümünde çok güzel kıyafetler vardı. Tabi fiyatları da çok güzeldi :)




Sample olarak getirilen ayakkabıları ve kıyafetleri de çok beğendim. Bunun yanında müzik bana hitap etmedi ama erkeklerin ve kadınların birbirinden farklı kıyafetlerine bakmaktan partiye odaklanamadım sanırım. :)


Yanınızda çok sevdiğiniz insanlar varsa gittiğiniz her yerde eğlenebilirsiniz zaten...:)



3 yorum:

alew dedi ki...

gerçekten güzel eğlenilmiş bir partiydi =) adidas poşetlerine de dikkatinizi çekerim pahalı olmalarına karşın alışveriş de yapılmış hani =D

lesopolasa dedi ki...

adıdas herzmn fena :K

Stil Direktoru dedi ki...

iyi ki yazdın faceden bak hemen izle yaptım :) O saçlar ne ya bayıldım abi sana aşık olsun ha haytt :) birde şu kelime onayını hayır yapsana ve pop up pencere yap yorum paneli