29 Aralık 2010 Çarşamba

Ağlama duvarında bok böcekleri

Dün aklıma o kadar acıklı cümleler geldi ki yazmaya başladıktan üç dakika sonra bıraktım. Kendime acımaya veya üzülmeye bile vaktim yokken başkalarını üzmek istemedim. Bu blogu ağlama duvarına çevirmeye niyetim yok. Ya da çevirsem mi? Okudukça salya sümük ağlasanız mı? :) Belki yaparım belli olmaz.

Neyse gelelim bok böceği mevzusuna :) Eğer çok ama çok param olsaydı kesinlikle Bottega Venetta en sık alışveriş yaptığım markalardan biri olurdu. Ve eğer çok ama çok param olsaydı ve B. Venetta butiğine gitseydim kesinlikle aşağıdaki şaheserlerden birini alırdım! Eski Mısır'da varolan bütün kehanetler bugün bilimsel olarak kabul görüp gerçekleşiyorsa bok böceğinin şans getirmeyeceğini kim söyleyebilir?






Sadece bu küpeleri almazdım. Çok sevimsizler!

Hiç yorum yok: